El Consell Assessor d’ENDESA a Catalunya visita CN Ascó

Ascó, 30 d’octubre de 2013. El Consell Assessor d’ENDESA a Catalunya va visitar dimarts passat, 29 d’octubre, la central nuclear Ascó per conèixer de primera mà el funcionament de la instal•lació. A la seva arribada, els integrants del Consell van ser rebuts al Centre d’Informació d’ANAV a CN Ascó pel Director General d’Energia Nuclear d’Endesa, José María Grávalos.

El grup va realitzar un recorregut per l’espai expositiu del Centre d’Informació i, posteriorment, es va dirigir a la planta per visitar les sales de control d’ambdues unitats, els edificis de turbina, el Magatzem Temporal Individualitzat (MTI) i la torre de refrigeració.

Resum de privadesa

La nostra web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.