Baixada de potència de la unitat II de CN Ascó

Ascó, 23 d’abril de 2012. Ascó II ha baixat càrrega fins el 65% per a realitzar una intervenció al sistema de regulació de la Turbobomba d’Alimentació Principal A. De forma simultània, es realitzaran treballs de manteniment preventiu als ventiladors de les torres de refrigeració de tir forçat.

Concretament, s’actuarà sobre els 5 motors dels ventiladors, tres dels qual seran substituïts. Un cop finalitzats els treballs la planta tornarà a operar al 100% de potència.

Resum de privadesa

La nostra web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.